План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти
ПЛАН
Заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
в Романівській загальноосвітній школі
І-ІІІ ступенів імені М.Т.Рильського
2019/2020 навчальний рік
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
Інформаційно-профілактичні заходи |
||||
1 |
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» |
Педагогіч- ний колектив |
Жовтень |
соціальний педагог |
2 |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
1 – 11 |
Упродовж року |
соціальний педагог |
3 |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
Нарада при директорові |
Квітень |
соціальний педагог |
4 |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» |
Педагогічний колектив |
Березень |
соціальний педагог |
5 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
соціальний педагог |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
1-11 |
Упродовж року |
Класні керівники |
3 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» |
1-11 |
10-14 грудня |
Класні керівники, учитель правознавства, соціальний педагог |
Психологічний супровід |
||||
Діагностичний етап |
||||
1 |
– Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року
(За потребою)
|
Класні керівники, соціальний педагог |
2 |
Діагностика стану психологічного клімату класу |
1-11 |
Упродовж року |
соціальний педагог |
3 |
Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час |
1-11 |
Упродовж року |
соціальний педагог |
4 |
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 |
Упродовж року |
соціальний педагог |
5 |
Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 |
Упродовж року |
соціальний педагог |
Робота з батьками |
||||
1 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
1-11 |
Упродовж року |
соціальний педагог |